Hledáme Vaší objednávku, prosím vyčkejte, může to trvat až 1 minutu.
Zadejte číslo objednávky, ze které chcete reklamovat zboží a Váš e-mail, který jste použili u této objednávce. Ostatní už bude hračka.
Email
Číslo objednávky
Takovou objednávku jsme nenašli. Zkuste to prosím znovu nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Zaškrtněte produkty, které chcete reklamovat a případně upravte jejich množství.
Kód
Název
Množství
Cena
Zadejte prosím číslo účtu v ČNB formátu, na který bude případně vrácena platba, a podrobně popište důvod reklamace zboží.
IBAN
Číslo účtu
Kód banky
Preferovaný způsob vyřízení.
Výměna zboží
Oprava zboží
Jiné
Popište důvod reklamace.
Už to máme skoro hotové. Zkontrolujte prosím údaje níže a klikněte na tlačítko "Dokončit" nebo "Zpět".
Jméno:
Adresa:
Email:
Objednávka:
Produkty určené na reklamaci.
Kód
Název
Množství
Cena
IBAN:
Číslo účtu:
Kód banky:
Preferovaný způsob vyřízení:
Popis reklamace:
Přečetl jsem si a souhlasím s obchodními podmínkami, podmínkami reklamace a ochranou osobních údajů
společnosti Jelínek & syn,s.r.o. Jejich úplné znění najdete
po kliknutí sem
Hotovo! Reklamační formulář byl úspěšně odeslán.
Na váš e-mail jsme právě odeslali potvrzení a souhrn vaší reklamace. Do 24 hodin zkontrolujeme vaši žádost a budeme vás e-mailem kontaktovat s dalšími informacemi, jak postupovat.
V případě jakýchkoli otázek nás neváhejte kdykoliv kontaktovat naší
zákazníckou podporu.